2014. augusztus 23., szombat

Az utóbbi pár hónapban sok mindenért lehettem hálás.....



  • Hálás vagyok az ismerőseimnek, akiktől rengeteg pozitív biztatást, és segítséget kaptam J Neveket nem sorolok, aki úgy érzi, beletartozik ebbe a körbe, az úgyis érzi magától is J Köszönöm itt is Nektek! J
  • Hálás vagyok azon ismerőseimnek (hálás vagyok, ők vannak kevesebben) akiktől nem támogatást kaptam, hanem buktatókat, vagy „útterelőket” köszönöm, mert talán ezek hatására, de most jobban érzem magam, mint akkor, amikor a tapasztalatokat kaptam….:-)
  • Hálás vagyok, most már írhatom, volt kolléganőmnek, kis web szerkesztő tanítványomnak az írásért, amivel megemlékezett rólam J elérhetősége: http://phoenix33b.cafeblog.hu/2014/08/11/jo-vezeto-boldog-hatekony-dolgozo/  Köszönöm Emese.
  • Azon  (volt) kollégáknak akiktől nehéz volt a búcsú, a sok közös év után..........
  • Hálás vagyok, a páromnak, és barátaimnak, akikkel rengeteg számomra még ismeretlen közeli helyre eljutottam, élményekre, szép helyekre ahol ihletet kaptam, és a saját készítésű képeimből alkotott fénykép gyűjteményemet bővíthettem.  http://users.atw.hu/ggandi73/hobbi%20k%C3%A9peim/index.html
  • A közeli Tó megálmodójának, ahol képeim többségét sétám alatt készíthettem.
  • Hálás vagyok, a Kis barátnémnak, akivel ugyan ritkán találkozunk, de most megint sikerült eljutnom hozzá, és egy nagyon jó kis beszélgetős, babázós napot töltöttünk együtt. A fantasztikus ebédért is hálás vagyok, egy új ételrecepttel lettem gazdagabb :-) Köszi Rita! http://andi73.blogspot.hu/2014/08/rita-baratnom-ezzel-finomsaggal-latott.html
  • Hálás vagyok, másik barátnőmnek akitől a házi saját kis kertjében termett paradicsomokat , és párjának aki a saját készítésű meggyborával ajándékozott meg.
  • Hálás vagyok, a táncos csoportomnak akikkel ismét nagyszerű és élménydús helyszíneken léptünk fel, fantasztikus napok emlékeivel lettem gazdagabb :-)
  • A pozitív és szépség kedvelő idegeneknek akikkel közös az ízlésünk , érdeklődési körünk.
  • Hálás vagyok a tulajnak, aki a boltját a  lakóhelyemhez közel nyitotta, imádom a  nála  vásárolt új szoknyámat :-)
  • Párom családjának, akik szeretettel elfogadtak :-)
  • Judit! Neked is hálás vagyok, hogy megismerhettelek, a barátnőmnek tekinthetlek, és mindennap gondolsz rám :-)

Nincsenek megjegyzések: