2014. május 15., csütörtök


  • A lányaim anyák napjára egy fantasztikus ajándékkal leptek meg. Egy képes, verses, zenés bemutatót készítettek nekem… meghatódtam… Nagyon… Hálás vagyok… mindenért…-)
  •  Én egy operett belépőjeggyel köszöntöttem édesanyám, akiért nagyon hálás vagyok…hogy volt…hogy van….
  • A barátaimmal folyamatosan az újabb közös programokat tervezgetjük…Hálás vagyok, hogy ismerhetem őket, hogy vannak..
  • A csoportom több rendezvényen, fellépésen is túl van… Nagyszerűen sikerült az új koreográfiánk, és már készülnek a következőek.
  • A táncos napok, órák mindig új energiával töltenek fel. Ha  fáradt, nyűgös vagyok azért, ha meg pörögnék, akkor azért. Imádom ezt J
  • A tánc mellett a fényképezés is szép lassan új hobbimmá vált, imádok új dolgokat felfedezni, tanulni, és meglátni, amit eddig nem vettem észre… főleg a szépet, a kedveset, a jót… kemény világban az egyensúlyt  .Hálás vagyok. ezért is.

Nincsenek megjegyzések: