2014. február 2., vasárnap


  • Tegnap a lányoknak külön programjuk volt.Ki itt, ki ott töltötte a napját. A párom meghívott, nézzünk meg egy filmet egy moziban.Hálás vagyok neki, hogy igyekszik a kedvemet keresni, és szereti velem tölteni a kevéske szabadidejét.
  • A kisebbik lányomat megkértem ma hozzon nekem a konyhába egy kötényt.Miután behozta nekem, kedveskedve azt mondta: Anya, akkor most dugd át a fejecskédet, aztán én bekötöm neked hátul a kötőjét.. :-) Ezután kedves kis mosollyal visszament a szobájába. Hálás vagyok ezért a mai pillanatért.
  • Ebéd közben nem értett valamit a kisebbik lányom. A párom türelmesen példákkal illusztrálva magyarázta el neki a megoldást.
  • Éjjel ónos eső esett. Hálás vagyok, hogy reggelre kitisztultak az utak a környékünkön, és el tudtuk intézni jövő hétre a nagy bevásárlást.

Nincsenek megjegyzések: