2014. február 10., hétfő


  • Hálás vagyok mert nagyon pihentetően telt a hétvégém
  • Hálás vagyok a párom nővérének, aki ha pár napig nem látogatjuk meg őket, már hiányol minket.
  • Hálás vagyok kis"tanítványomnak" Emesének, aki egy apró ajándékkal lepett meg múlt héten
  • Hálás vagyok a kollégáknak, akik őszintén kifejezik, hogy örülnek, hogy még mindig látnak:-)
  • Hálás vagyok valakinek a mai csokiért:-)
  • Hálás vagyok a lányaimnak a mai segítségért
  • Hálás vagyok a kisboltban az eladónak, aki a lányokat mindig dicséri, engem pedig figyelmeztet, ha elfelejtek valamit a "szokásos" bevásárlólistámból
  • Hálás vagyok, hogy pont időben érkezett meg a busz a posta elé, amikor nem volt előttem senki a sorban.
  • Hálás vagyok a páromnak, hogy a kevés időben amit együtt töltünk, igyekszik a kedvemben  járni 

Nincsenek megjegyzések: