2014. február 3., hétfő


  • Hálás vagyok annak a kis barátnőmnek, aki ma a párjával egy „lelki társ”feliratú üveg kólát küldött nekem, csak azért, hogy jól induljon a hetem! Sok puszi a blogon keresztül is Neked!:-)
  • Hálás vagyok azoknak, ez embereknek, akik ha mással nem is tudtak mellém állni, egy apró kedves kis mosollyal próbálták a kedvem jobbá tenni. Köszönöm ezt a kedves gesztust. :-)
  • Hálás vagyok azoknak akik valódi jó szándékkal kérdezték meg mi újság velem.:-)
  • Hálás vagyok annak, aki nyíltan és Őszintén elmondta, hogy mennyire jól esik neki, ennyi nap után beszélgetnie velem.:-)
  • Hálás vagyok annak, aki ma első kérésemre azonnal meghallgatta mondandómat, beosztása ellenére, és őszintén kifejezte, hogy elismeri, és átérzi azt amit elmondtam neki. Megérti, mit miért teszek…. Már ez is segítség  volt, őszintének tűnt, megkönnyítette a mai napom.
  • Hálás vagyok a páromnak aki ha rossz passzban vagyok abszolút mellettem áll....
  • Hálás vagyok a kicsi lányomnak a  pusziért, amit hazaértemkor adott, és az érdeklődésért, amit gyerekfejjel is a napom iránt tanúsított.
  • Hálás vagyok azoknak,  akik a lemerült telefonom miatt, engedték, hogy használjam  az övékét. 
  • Hálás vagyok annak az  új munkatársnak,  aki a buszmegállóban segített elterelni a felesleges gondolataimat, és bár még a  nevét  sem tudom, szinte egész élettörténetet mesélt  el magáról, az  első "kezdő munkanapjai" izgalmában.:-)
  • Hálás vagyok nagylányomnak,  aki ma reggel "fodrászosat"  játszott az  anyun, miközben őt is lefoglalta  a készülődés.
  • Hálás vagyok, hogy ma megint volt isler a büfében :-)

Nincsenek megjegyzések: