2014. január 24., péntek

amik eddig és most vannak....

  • Vagyok. (ez persze a szüleimnek köszönhető.) Köszönöm nekik.
  • Látok.  (Szemüveggel ugyan, de látok. A színeket, az életet, az üres tányért és elégedett arcokat egy finom ebéd után, amit a  családomnak készítettem.........)
  • Hallok. (hallom az  esőcseppeket, élvezem a zenét, a gyermekeim kacaját....)
  • Tapintok. (még érzem a lányaim apró tenyerének érintését, érzem a ruhák, növények textúráját, a selyem és smirgli közti különbséget :-).......)
  • Ízlelek.(az édes süteményeket, a sós pogácsát, a forró csokit, és a jéghideg fagyi ízét, a keserű mandulát, és fűszeres ételek -italok zamatát,a savanyú káposztát, és a gyümölcsök ízét.....)
  • Van  szaglásom..(a kerti virágok, egy parfüm illata, a friss kenyér, és a tavaszi szél.....)
  • Van szívem-lelkem..(Érzem a jót és rosszat is egyaránt..)
  • A testrészeim egyenként (kezem, lábam, fejem, ujjaim...és még sorolhatnám ezernyi dolog, amibe belegondolok a számítógépem billentyűzetét használva, ez mind  mind  kiváltság, ami van  nekem.......)
  • Lányaim. (gyönyörűek, egészségesek, ügyesek, okosak, akár elfogult is lehetek ......a  szüleik. Én teremtettem  őket, vannak...ahogy én  is...5 érzékük  van, ahogy nekem is.........)
  • Egészséges vagyok.(akár sorolhatnám a bagatell kis csip -csup bajaimat, de eltörpülnek amellett, hogy egészséges vagyok, csináltam és csinálhatok még nagyon  sok mindent....)
  • Van  párom.(hálás vagyok, mert szeret, és szerethetem........van, és vagyok neki......)
  • Volt férjem. (vele együtt teremtettük  a lányainkat...ezért vannak...sok évet töltöttünk együtt a legelső volt az életemben, a jót megéltem a csalódásokból tanultam.)
  • Csalódtam és fejlődtem (van  viszonyításom a jó és rossz érzés között, amit emberek, történések és helyzetek okoztak.
  • Albérletben  lakom ugyan, de van  fedél a  fejem  fölött.
  • Táncolok. (39 évesen  kezdtem  el  táncolni, világéletemben "bot" lábú voltam :-) Az  első lépéseknél úgy éreztem  magam  mint elefánt a porcelánboltban. Sokan ösztönösen úgy mozognak, ahogy kell, én ezt is tanultam, és tanulom  folyamatosan. Emlékszem egy régi főnököm mondatára:"benned sokkal több  férfiasság van  mint  amennyire nőnek kinézel". Azóta is megmosolyogtat ez a mondat, ha éppen férfiasabb énem kerül elő akkor azért, ha pedig mint a táncban pl a másik oldal, akkor azért. ....:-)
  • Barátok, jó közösség, jó természetű emberek (vannak, akikkel jól érezhetem magam, akik hasonlóan  gondolkodnak, mint én, vannak, voltak, lesznek ilyen  emberek a közelemben mindig)
  • Irigyek, ellenségek, rosszakarók, rossz természetű emberek (ők is vannak, ezért hálás vagyok nekik is remek példa arra amilyen  nem szeretnék lenni, amit  nem akarok tenni, és amilyenné nem fogok válni)
  • Dolgozhattam-dolgozom.( ez nem  mindig  volt tökéletes munka, és jó, de hálás vagyok magamnak hogy megálltam a helyem abban, amit éppen  csináltam, igyekeztem maximálisan a tőlem legjobban  teljesíteni. Többen voltak akik elismerték amit csináltam, akikkel jó volt együtt dolgozni, akikkel tudtam kommunikálni, akiktől tanultam, és akik tőlem tanultak.Volt amikor  motivált amit, ahol csináltam........)
  • A múlt  héten  láttam  egy nagyon  jó filmet
  • A tánccsoportommal folyamatosan tervezgetünk
  • A  lányaim  szép félévi bizonyítványra  számítanak
  • Ma  kakaós csigát készítettem, aminek illata belengte az  egész  konyhát, az  ízét  pedig érezni kellett, a lányok mosollyal az arcukon "pusztították"
  • Van egy testvérem, akinek sokat köszönhetek..
  • Egy nagyon jó barátnőm sok-sokévi várakozás után 41 évesen adott életet első gyermekének, hálás vagyok, hogy ez neki is megadatott, és igazán boldognak láthatom.
  • Van, akinek hiányzik a "dúdolászásom" .:-)

Nincsenek megjegyzések: